Første postering

30 03 2008

Jeg har vært internettbruker lenge, helt siden steinalderen faktisk (1995), og har stort sett vært med på de fleste trendene som har dukket opp og forsvunnet. Jeg bestemte meg for lenge siden at jeg ikke skulle ha en blogg, da jeg ikke kunne se behovet for å skrive ned alt jeg mener og tenker – og på samme tid – ikke kunne se at noen skulle være interessert.

Som dere forstår, har dette nå endret seg. Jeg tar meg stadig i at jeg irriterer meg over presseoppslag og kommentarer som ofte følger disse, og følte behov for å «lufte ut» et eller annet sted. Det er ikke så viktig for meg om noen faktisk tar seg tid til å lese disse innleggene, det er en viss terapi i å skrive ned tankene sine😉

Dersom det skulle være noen som gidder å lese dette, værsågod. Det er mulig det blir litt engelsk også innimellom..


Handlinger

Information

One response

30 03 2008
Mr WordPress

Hei, dette er en kommentar.
For å slette en kommentar, logg inn og se på innleggets kommentarer, der vil du kunne endre eller slette dem.

Legg igjen en kommentar

