Intetsigende tidsfordriv

15 04 2008

Uten å vise til noe konkret nyhetsinnslag eller annen informasjon, tillater jeg meg å komme med følgende utsagn: Vi kaster bort mye tid på intetsigende pjatt, både i aviser, på nett og i trykte medier.

Jeg er ikke noe bedre enn andre, også jeg får med meg hvem som hadde på seg den kjolen og ligger med hun andre og skal skilles fra han fra den filmen. Det som irriterer meg litt, er at jeg også forføres til å faktisk interessere meg for det.. Det er så mye annet vi kunne ha brukt tiden vår til, viktige ting, sånne ting som betyr noe for noen. Men neida, i stedet leser vi om at ny forskning viser at kvinner får mer lyst av nye piller, at Tom Nordlie har blitt slankere i det siste og at RBK har problemer med forsvarsrekka😉

I et anfall av overmot, og i protest mot all bortkastet tid, fant jeg frem en gammel plate med Depeche Mode, og jeg synes deler av teksten til låta «New Dress» er spot on. Nå er jo Princess Di borte, men hun kan byttes ut med Pia Haraldsen, Celina Middelfart eller andre som figurerer med nonsens-informasjon på glanset papir. Sjekk denne tekstlinjen;

You cant change the world
But you can change the facts
And when you change the facts
You change points of view
If you change points of view
You may change a vote
And when you change a vote
You may change the world

Bra, ikke sant? Sjekk hele teksten her, og ta en titt på en brukermekket video her.


Handlinger

Information

Legg igjen en kommentar

