En du kjenner?

6 05 2008

Interpol har i dag gått ut og etterlyst en mann som har begått grove overgrep mot barn i sørøst-asia i perioden 2000-2001, etter at en lignende etterlysning var svært vellykket i fjor. Denne gangen har operasjonen fått navnet «Operation IDent«. Bildene Interpol har gått ut med, ble funnet på en datamaskin i Norge i 2006.

Alle bes ta en titt på bildene under og melde fra til Interpol, Kripos eller ditt lokale politi (02800) dersom du har informasjon som kan identifisere vedkommende. Denne typen kriminalitet er svært alvorlig og jeg vil oppfordre alle til å ta en titt og tenke seg godt om. Det er ingenting som tyder på at han IKKE er norsk, så dette kan godt være en som bor i nabolaget ditt.

Hør et interessant innslag med etterforsker fra Kripos om saken.


Handlinger

Information

7 responses

6 05 2008
teo

det er jo tor eriling staff

6 05 2008
edvardt

Var tilfeldig innom siden din her idag via dagbladet.no , så jeg «kopierte» litt av det du skrev, og la det inn på bloggen min. Håper det ikke gjorde noe!

6 05 2008
drittlei

Hei Edvardt. Ikke noe problem🙂

Det har hendt at jeg snauser litt her og der jeg også, og jeg er noen ganger ikke så høflig at jeg legger igjen beskjed om at jeg har gjort det heller😀

6 05 2008
edvardt

Hehe, jeg merka bare at vi har samme theme og vi skriver omtrent om samme greia..ting som irriterer og underholder oss…tenkte bare å let you know at jeg ekke noe copycat😀
Fet logg btw, subcriber på den!

6 05 2008
drittlei

Takk for skryt!🙂

Jeg tittet litt rundt før jeg valgte theme, og syntes dette var det fineste. Jeg har ikke kompetanse eller tid til å finne ut hvordan jeg lager en theme selv, og da ble det enkleste løsning😉

Jeg leste den bille-historien din forresten. Interessant, og jeg falt særlig for navnet på siden om biller : Våre minste husdyr 😀

7 05 2008
edvardt

Flott med gratise husdyr😛 Spiser opp brødrester og annet skrot, som skulle gjemme seg i kroker og kriker🙂

7 05 2008
kf

Sjekk skjorta, han jobber jo på Kiwi!

Legg igjen en kommentar

