Bloggoppdateringer

17 01 2011

Nå er det grusomt lenge siden jeg oppdaterte noe som helst på denne bloggen. Det er rart med det, man begynner med friskt mot og holder ut en stund – og så går man plutselig.. tom. Ikke det at jeg er tom for meninger eller ting å skrive om, det blir bare et så uoverkommelig hinder å orke å artikulere seg i bloggform etter en stund. Jeg tenkte å prøve å komme igang på nytt, for det er utrolig moro med diskusjoner og motargumenter man mottar gjennom bloggen – så får vi se om jeg er like drittlei som før🙂

I samme slengen har jeg gjenopplivet min twitter-konto, som inntil i dag hadde en «tweet» fra april 2008: Reiser hjem fra jobb. Det er greit at jeg ikke har et sååå utrolig spennende liv, men ikke sååå kjedelig heller😉


Handlinger

Information

4 responses

27 01 2011
elghunk

Ja, nå bør du ta det sammen! Men ikke noe om den Alvdal-saken, please! 🙂

28 01 2011
drittlei

Elghunk, min gode mann, godt å se deg her igjen!

Den Alvdal-saken er nærmest diskutert ihjel, i likhet med «Maria Amelie»-saken. Som du vet, pleier jeg å være kritisk til rettsvesenets håndtering av sedlighetssaker, så som i Alvdal, men jeg venter til det foreligger en (sikkert urettferdig og for mild) dom før jeg eventuelt tar meg bryet. Jeg hadde en stund ambisjoner om å virkelig gå gjennom «Maria Amelie»-saken og peke på en rekke ting som viser seg å ikke stemme, men avventer det også. Hun har en skare med disipler som ikke gjør annet enn å forherlige henne og hennes handlinger, mens jeg er mer… skeptisk. Sosialantropologisk er den interessant, da en rekke mennesker taler hennes sak og omtaler henne som om de kjenner vedkommende, mens de sannsynligvis ikke gjør det. Det er interessant at folk lar følelsene styre så totalt når logikken burde satt inn for lenge siden. Uansett, jeg skal forsøke å få litt tid og overskudd etterhvert til å skrive noe igjen. Det er moro å holde på, men det tar litt tid hvis man skal gjøre det skikkelig. Det var hyggelig å se at noen faktisk følger med, selv om det er stygglenge siden jeg skrev noe her🙂

28 01 2011
elghunk

Den bloggen min er død. Har ikke mulighet til å skrive noe. Ja, gjør det skikkelig, eller la det være. Nettet druknes i blogger hvor idioter spyr ut meninger plantet i dem fra media. Det er så deprimerende! Det som var fint med din blogg, var at jeg kunne finne gode argumenter for meninger jeg ikke deler. Lykke til hvis du får tid til å puste liv i bloggen igjen!

7 03 2011
drittlei

Hittil har det vært dårlige greier, men jeg søker fremdeles etter inspirasjon. «Arbeidslyst kom i mitt bryst, her skal du motstand finne!»

Neida, jeg er i en litt annen livssituasjon nå enn sist jeg var veldig aktiv, men man vet aldri om jeg får ånden over meg. Du er vel en av de to eller så som mottar RSS-feed fra denne bloggen – og da vil du være en av de aller første som får vite det hvis jeg argumenterer for noe du ikke er enig i – og da kan vi kvesse knivene igjen!😀

Legg igjen en kommentar

