2014 til vurdering

30 12 2014

Det har vært et svært stille år, igjen. Jeg skulle ønske at jeg fant tilbake til gleden jeg følte ved å blogge i begynnelsen, der gode diskusjoner sto i høysetet – men sånn er det ikke. Bare unntaksvis er det temaer som jeg opplever som verdt å kommentere, men det er ikke mye tilbakemeldinger å få. Å stå i et tomt rom og snakke med seg selv er ikke særlig moro i lengden.

Det kan synes som om rosabloggere og de som blogger om, unnskyld uttrykket, vissvass har tatt over dette mediet. Det er synd, men muligens en naturlig utvikling for et samfunn hvis innbyggernes navlebeskuing stadig når nye høyder. Akkurat DET er jeg faktisk litt drittlei🙂

Here’s an excerpt:

A San Francisco cable car holds 60 people. This blog was viewed about 3,100 times in 2014. If it were a cable car, it would take about 52 trips to carry that many people.

Click here to see the complete report.


Handlinger

Information

One response

30 12 2014
topsyx

test

Legg igjen en kommentar

